با یک فکر تازه چه کار می توانم بکنم؟

کوبی یامادا / احمد تصویری / نشر مهرسا

از {{model.count}}
49,000
41,650 تومان
15%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
موجودی: {{ (2 > 2147483646) ? "نامحدود" : (model.stock || 2) }} عدد
کمی صبر کنید...

همه ی ما گاهی یه فکرایی توی سرمون می آد. یه فکرایی که نمی دونیم باهاشون چیکار کنیم! ممکنه ازشون بترسیم و قایمشون کنیم. یا اصلا بگیم: «نه نه. این فکر من نیست.» ولی...من یه فکری دارم! می گم بیاین این کتاب رو با هم بخونیم تا بفهمیم باید با فکرامون چیکار کنیم!یه کتاب تصویری خلاقانه از «کوبی یاهاما» که به ما می گه با فکرهامون باید چیکار کنیم. از فکرهای توی سرمون نترسیم، اعتماد به نفس داشته باشیم و بهشون توجه کنیم تا یه دنیای بهتر بسازیم. تصاویر هم توی این روند خیلی خیلی بهمون کمک می کنن.

مولف
کوبی یامادا
ترجمه
احمد تصویری
تصویرگر
مِی بیسام
ناشر
مهرسا
موضوع
اندیشه و تفکر خلاق در کودکان / خودشناسی و حل مساله در کودکان
رده سنی
6 سال به بالا
شابک
9786009890217
تعداد صفحه
36 صفحه
قطع و جلد
رحلی شومیز
سال و نوبت چاپ
1402 || چاپ ششم
زبان کتاب
فارسی

هر فکر تازه یک روز چه سرنوشتی پیدا می‌کند؟ اتفاقات بزرگ، جسورانه، هوشمندانه و احمقانه، داستان‌ها و کتاب‌ها، آثار هنری، اختراعات، اکتشافات، محصولات تجاری، روش‌های درمانی جدید و هر چه اطرافمان می‌بینیم، روزی فقط یک فکر بوده‌اند.

فکر تازه‌ی تو به چه چیزی تبدیل خواهد شد؟

همه چیز به خودت بستگی دارد.

این داستان یک فکر بکر است و کودکی که می‌خواهد این فکر در دنیا عملی شود. هرچه قدر اعتمادبه‌نفس کودک بیشتر می‌شود، فکرش هم بیشتر جان می‌گیرد تا بلاخره یک روز، اتفاقی هیجان انگیز رخ می‌دهد. این داستان برای همه است: هرکس که روزی در زندگی‌اش فکری داشته که بیش از حد بلندپروازانه و دست‌نیافتنی یا دشوار بوده است؛ داستانی که خواننده را ترغیب می‌کند تا از فکرهایش استقبال کند و بهشان فرصت رشدکردن بدهد و بعد به ثمر نشستن تلاشهایش را به تماشا بنشیند؛ پروبال‌دادن به هر ایده، تازه اول ماجراست.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...