با یک مشکل چه کار می توانم بکنم؟

کوبی یامادا / احمد تصویری / نشر مهرسا

از {{model.count}}
45,000
38,250 تومان
15%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
موجودی: {{ (3 > 2147483646) ? "نامحدود" : (model.stock || 3) }} عدد
کمی صبر کنید...

این کتاب روایت کننده داستان پسر کوچکی است که با یک مشکل رو به رو می شود، او ابتدا می خواهد مشکلش را نادیده بگیرد و از آن دوری کند، اما مشکل او را رها نمی کند و هرچه می گذرد بزرگ تر می شود، تا جایی که پسر تصمیم می گیرد چاره ای دیگر برای مقابله با آن بیندیشد.این داستان درسی آموزنده برای کودکان دارد و به آن ها نشان می دهد که مشکلات همیشه بد نیستند و باید با آن ها رو به رو شد.

مولف
کوبی یامادا
ترجمه
احمد تصویری
تصویرگر
مِی بیسام
ناشر
مهرسا
موضوع
اندیشه و تفکر خلاق در کودکان / خودشناسی و حل مساله در کودکان
رده سنی
6 سال به بالا
شابک
9786009890194
تعداد صفحه
36 صفحه
قطع و جلد
رحلی شومیز
سال و نوبت چاپ
1402 || چاپ ششم
زبان کتاب
فارسی

فکر می‌کنی وقتی سر و کله‌ی یک مشکل پیدا می‌شود باید چه‌کار کنی؟ آنهم یک مشکل سمج! هر چقدر نادیده‌اش بگیری بزرگ و بزرگتر می‌شود،‌ اما گر شجاع باشی و درست با آن روبه‌رو شوی... تبدیل به چیزی می‌شود که اصلاً و ابداً حتی فکرش را هم نمی‌کنی. باید کنجکاو باشی و چیزهای زیادی کشف کنی، درباره‌ی مشکلت و خُب، البته درباره‌ی خودِ خودت، اینطوری خیلی‌خیلی راحت از پس مشکلت برمی‌آیی و شکستش می‌دهی، اصلاً هم مهم نیست چقدر سمج‌بازی دربیاورد.

«با یک مشکل چه‌کار می‌توانم بکنم؟» به همه‌ی آدم‌ها می‌گوید وقتی یک مشکل سمج سرِ راهشان سبز شد، چه کار کنند تا از شرش خلاص شوند.

شما وقتی یک مشکل می‌آید سراغتان چه کار می‌کنید؟

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...