دلایلی برای زنده ماندن

مت هیگ / نازنین فاطمه سوداگر / نشر شمشاد

از {{model.count}}
120,000
102,000 تومان
15%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
موجودی: {{ (3 > 2147483646) ? "نامحدود" : (model.stock || 3) }} عدد
کمی صبر کنید...

کتاب «دلایلی برای زنده ماندن» اثری نوشته ی «مت هیگ» است که نخستین بار در سال 2015 به چاپ رسید. زنده بودن به معنای واقعی، چه احساسی است؟ جهان «مت هیگ» در 24 سالگی اش، در هم شکست. او نمی توانست راهی برای ادامه دادن به زندگی پیدا کند. این کتاب، داستانی واقعی درباره ی این است که «هیگ» چگونه این بحران را پشت سر گذاشت و بر بیماری و مشکلی غلبه کرد که او را تا آستانه ی نابودی پیش برد و مجبورش کرد که زندگی کردن را دوباره بیاموزد. کتاب «دلایلی برای زنده ماندن» اثری تکان دهنده، طنزآمیز و لذت بخش است که به کاوش در پاسخ های گوناگون برای سه سوال می پردازد: چگونه می توان بهتر زندگی کرد، بهتر عشق ورزید، و زنده بودن به معنای واقعی را تجربه کرد؟ «هیگ» در مورد این اثر بیان می کند: «این کتاب را نوشتم چون قدیمی ترین کلیشه ها، درست ترین ها هستند. زمان، زخم ها را التیام می بخشد.»

مولف
مت هیگ
مترجم
نازنین فاطمه سوداگر
ناشر
شمشاد
موضوع
داستان انگلیسی
شابک
9786226673884
تعداد صفحه
192 صفحه
قطع و جلد
رقعی شمیز
سال و نوبت چاپ
1402 || چاپ هشتم
زبان کتاب
فارسی

قسمت هایی از کتاب دلایلی برای زنده ماندن 

 روزی که «من پیشینم» از دنیا رفت را می توانم به خاطر بیاورم. همه چیز با یک فکر شروع شد که به ذهنم خطور کرد. در آن بین یک نکته درست از آب درنمی آمد. نقطه ی آغازین همین اندیشه بود؛ پیش از آن که پی ببرم مسئله دقیقا چیست. و آنگاه... یک یا چند لحظه ی بعد، احساسی عجیب و غریب در مغزم جان گرفت.

 شگفت انگیزترین بعد ذهن، آن است که پرهیاهوترین اتفاقات در آن رخ می دهد، اما هیچ کس دیگری قادر به دیدن آن ها نیست. گویی جهان در برابر شما شانه بالا می اندازد و اظهار بی اطلاعی می کند.

 تا پیش از آن لحظه، هیچ درک دقیقی از افسردگی نداشتم جز آن که مادرم، پس از تولد من، برای مدت کوتاهی به آن دچار بود و این که مادربزرگ پدرم، سرانجام خودکشی کرده بود. بنابراین گمان می کنم در این زمینه، سابقه ی فامیلی داشته ام. اما این پیشینه ی خانوادگی تا آن زمان چندان تبدیل به دغدغه ی ذهنی من نشده بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...