زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی یک زندگی بیشتر نداری

رافائل ژیوردانو / زیور ایزدپناه / نشر کتاب پارسه

از {{model.count}}
160,000
136,000 تومان
15%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
موجودی: {{ (4 > 2147483646) ? "نامحدود" : (model.stock || 4) }} عدد
کمی صبر کنید...

کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می شود که می فهمی فقط یک زندگی داری، رمانی نوشته ی رافائل ژیوردانو است که اولین بار در سال 2015 انتشار یافت. زنی پاریسی به نام کامیل، در سی و هشت سالگی، همه ی چیزهایی را که برای خوشبختی به آن ها نیازمند است، در اختیار دارد، یا این که حداقل این طور به نظر می رسد: شغلی خوب، همسری مهربان، پسری شگفت انگیز. پس چرا او احساس می کند که انگار خوشبختی از میان انگشتانش سر خورده و رفته است؟ تمام چیزی که کامیل می خواهد، یافتن مسیری به سوی لذت و رضایت است. وقتی کلود، مردی فرانسوی که به «شان کانری» شباهت دارد و یک «روتین شناس» است، توصیه ی منحصر به فرد خود را برای رسیدن به مسیر خوشبختی به او ارائه می کند، کامیل این فرصت را مغتنم می شمرد و وارد راهی دگرگون کننده می شود.

مولف
رافائل ژیوردانو
مترجم
زیور ایزدپناه
ناشر
کتاب پارسه
موضوع
داستان فرانسوی
شابک
9786002533845
تعداد صفحه
248 صفحه
قطع و جلد
رقعی شمیز
سال و نوبت چاپ
1401 || چاپ بیست و هشتم
زبان کتاب
فارسی

قسمت هایی از کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می شود 

 می دانید، روزمرگی در نگاه اول، بیماری بی خطری به نظر می رسد، ولی ممکن است آسیب های بزرگی به افراد وارد کند: باعث شیوع مصیبت زندگی، سونامی ابهام روحی، و بادهای مالیخولیایی فاجعه آمیز می شود. خیلی زود لبخند در معرض انقراض قرار می گیرد! نخندید، این حقیقت دارد! در ضمن، همه ی این ها هنوز بدون در نظر گرفتن اثر پروانه ای است. این پدیده هرچه بیشتر گسترش یابد، به افراد بیشتری آسیب می زند... روزمرگی ای که خوب مهار نشده باشد می تواند سطح اخلاق کشور را به طور محسوسی کاهش دهد.

 قطره های باران درشت و درشت تر می شد و شیشه ی جلو ماشینم را لگدمال می کرد. برف پاک کن می رفت و می آمد و من که دست هایم روی فرمان خشک شده بود، یکسر خودخوری می کردم. کمی بعد باران چنان شدید شد که بی اختیار پایم را از روی پدال برداشتم. چیزی نمانده بود تصادف کنم! آیا طبیعت علیه من متحد شده؟ نکنه من رو با نوح اشتباه گرفته؟ این دیگه چه بارون سیل آساییه؟

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...