پرواز اسب سفید

سیده عذرا موسوی / نشر به نشر

از {{model.count}}
75,000
63,750 تومان
15%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
موجودی: {{ (2 > 2147483646) ? "نامحدود" : (model.stock || 2) }} عدد
کمی صبر کنید...

رمان پرواز اسب سفید داستان دختر نوجوانی به نام گلبرگ است که پدرش گرفتار مشکل بزرگی شده و خودش هم مجبور است تابستان را دور از پدر و مادر با دلهره و سختی بگذراند و انتظار بکشد. او در روزهای پر انتظار خود در این تابستان سخت می‌کوشد به همه کمک کند.

مولف
سیده عذرا موسوی
ناشر
به نشر
موضوع
داستان ایرانی
رده سنی
14 سال به بالا
شابک
9789640234341
تعداد صفحه
188 صفحه
قطع و جلد
رقعی شمیز
سال و نوبت چاپ
1402 || چاپ سوم
زبان کتاب
فارسی

کتاب پرواز اسب سفید نوشتهٔ سیده عذرا موسوی است و انتشارات به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) آن را منتشر کرده است. این رمان درون‌مایه‌ای از جنس انتظار و مهدویت دارد.

این رمان در ۱۶ فصل منتشر شده است که از این قرار هستند: فصل اول: نهنگ تنها، سال‌هاست که طول اقیانوس را می‌رود و می‌آید، فصل دوم: تو کجای این ماجرایی گلبرگ!؟ من کجام؟ فصل سوم: زندگی، راه خودش را می‌رود گلبرگ، فصل چهارم: مثل یک پری دریایی غمگین، ته آب‌های گرم، فصل پنجم: ظرفت را بزرگ کن گلبرگ، فصل ششم: کی می‌تونه، بگه که اندازه مشکل کی بزرگ‌تره؟ فصل هفتم: مسابقه را تمام کن گلبرگ فصل هشتم: مثل گم شدن توی جنگل، فصل نهم: کتی از تکه‌های بزرگ رنگارنگ، فصل دهم: کرم سیاه و چروکیده‌ای که از پروانه‌ شدن منصرف شده، فصل یازدهم: درد مش‌ اسد بی‌پولی نبود؛ بی‌کسی بود، فصل دوازدهم: برای آدم زنده، عزاداری نکن گلبرگ، فصل سیزدهم: عزیزم! من یا دیوونه‌ام یا پیغمبر، فصل چهاردهم: بلدی اسب سفیدی رو، به پرواز در بیاری؟ فصل پانزدهم: اومدی اشک تمساح بریزی و فصل شانزدهم: من باید تاوان کاری رو که کردم، پس بدم.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...